Ashlenell-Hunter-survival,marksman
5 posters
Strana 1 z 1
Ashlenell-Hunter-survival,marksman
1. Nick: Ashlenell
2. survival,marksman
3. Profese:enchanting zatím
4. Předchozí guildy(proč si odešel?): Já z guildy neodešel kickli me i presto ze jsem splnil jejich podmínky a byl jsem tam 8 měsíců
5. Jak dlouho hraješ WoW celkově(a za své povolání?):
6. za svuj class umím hrát výborně
7. Proč chceš zrovna k nám?:Protože se jste dobrej kolektiv aspon co jsem slyšel od druhých hráču
8. Umíš si stáhnout TS3(teamspeak.com),máš headset nebo mikrák?: všechno mám a umím
9. Věk 18
10. Jaké raidy si prošel?(jen celé): ICC,r hc,
11. Jsi schopen hrát někdy v týdnu mezi 18:00-23:00 nebo v neděli po 18 hodině?: Ano jsem schopen
12. Něco o sobě, ať si uděláme obrázek:Jmenuju se jirka je mi 18 let rád skáču na kole jsem vyučenej strojní mechanik ted jsi dodelavam nástavbu .
13.Předem děkuji za přijetí do vaší guildy
2. survival,marksman
3. Profese:enchanting zatím
4. Předchozí guildy(proč si odešel?): Já z guildy neodešel kickli me i presto ze jsem splnil jejich podmínky a byl jsem tam 8 měsíců
5. Jak dlouho hraješ WoW celkově(a za své povolání?):
6. za svuj class umím hrát výborně
7. Proč chceš zrovna k nám?:Protože se jste dobrej kolektiv aspon co jsem slyšel od druhých hráču
8. Umíš si stáhnout TS3(teamspeak.com),máš headset nebo mikrák?: všechno mám a umím
9. Věk 18
10. Jaké raidy si prošel?(jen celé): ICC,r hc,
11. Jsi schopen hrát někdy v týdnu mezi 18:00-23:00 nebo v neděli po 18 hodině?: Ano jsem schopen
12. Něco o sobě, ať si uděláme obrázek:Jmenuju se jirka je mi 18 let rád skáču na kole jsem vyučenej strojní mechanik ted jsi dodelavam nástavbu .
13.Předem děkuji za přijetí do vaší guildy
Ashlenel- Anonymní
Re: Ashlenell-Hunter-survival,marksman
z ty prihlaskyvubec nic nevim PROTI
Boosty- Gum
- Poèet pøíspìvkù : 757
Tamuel- Poèet pøíspìvkù : 145
4. - ?
5. - ?